Dankjewel voor alle stemmen!

Afgelopen week vonden de Tweede Kamerverkiezingen plaats. In onze gemeente waren er maar liefst 6.570 mensen die hun vertrouwen uitspraken in onze mooie partij waarmee we de grootste partij werden, zowel landelijk als in Peel en Maas. Daar werden we toch even stil van. Wij willen alle mensen die op de VVD gestemd hebben van harte bedanken voor dit vertrouwen. Ook feliciteren we alle andere partijen die gewonnen hebben afgelopen week alsmede de regionale Tweede Kamerleden Raemakers (D66, Neer) en Amhaouch (CDA, Panningen) die zoals het er nu naar uitziet herkozen zijn. Vanuit Peel en Maas spreken we de hoop uit dat er haast gemaakt wordt met de vorming van een nieuwe regering. In deze tijd kunnen we het ons niet veroorloven om te veel tijd te verspillen aan een extreem lange formatie zoals in 2017. Met maar liefst zeventien partijen in de Tweede Kamer zal samenwerken meer dan ooit van belang zijn en zal de Tweede Kamer meer haar rol moeten pakken. Hopelijk neemt ieder hier zijn of haar verantwoordelijkheid in, dan kunnen we snel samen sterker verder. Alleen zo komen we deze crisis te boven. Team