Vol OverGave Ontwikkelingen

De commissie heeft samen met het team, de leden en inwoners een vernieuwd proces doorlopen om tot dit resultaat te komen. Er zijn inloopbijeenkomsten voor zowel de leden als de inwoners gehouden om input op te halen. Paul Sanders is erg enthousiast over dit gezamenlijke proces en het mooie document dat op tafel ligt, geïllustreerd met bijpassende foto’s uit onze gemeente. Lijsttrekker en fractievoorzitter Teun Heldens is trots op het resultaat en noemt het programma ‘het beste verkiezingsprogramma ooit’. Het verkiezingsprogramma heeft de titel Vol OverGave Ontwikkelingen. De afgelopen vier jaar heeft VVD Peel en Maas het verschil gemaakt voor onze mooie gemeente door bijvoorbeeld te zorgen voor gedegen financieel beleid en toch fors te blijven investeren in onze goede voorzieningen en infrastructuur. In het verkiezingsprogramma is te lezen waar de doeners van VVD Peel en Maas zich de komende jaren vol overgave voor gaan inzetten. Het verkiezingsprogramma wordt gepubliceerd op de website van VVD Peel en Maas. Vragen en/ of opmerkingen zijn welkom. Alle teamleden staan de inwoners graag te woord. (Onder standpunten lees je ons volledige verkiezingsprogramma).