Raad on Tour

Zaterdag 16 juli 2022 zijn we met de Gemeenteraad en Commissieleden " on Tour " geweest naar Meijel, Grashoek en Kessel.

© DV

Zaterdag 16 juli 2022 zijn we met de gemeenteraad en commissieleden " On Tour" geweest naar Meijel, Grashoek en Kessel. Het begon met het beklimmen van de Belfort in Meijel met de bijbehorende uitleg over de Peel en de Intensieve Veehouderij in dit gebied. Vervolgens brachten we een bezoek aan Fam. Neesen in Grashoek (aardbeien en asperges). Ter plekke hebben we meteen hun gloednieuwe pand voor de huisvesting van maximaal 80 nationale werknemers aan de Lorbaan mogen aanschouwen. Daarna maakten we een overstap naar de paardenwereld door een kijkje te nemen bij de nieuwe locatie van Stal Hendriks te Kessel. Wederom een prachtig familiebedrijf waar we trots op mogen zijn in onze gemeente!

Al met al was het een mooie, inhoudelijke ochtend die ons weer beter inzicht geeft in de ontwikkelingen in ons buitengebied.